Comenzi

Returnarea produselor se face in termen de 14 zile din momentul in care ai intrat in posesia acestora, cu conditia de a fi însoțite de dovada de achiziție și in ambalajul original (bine ambalate și protejate pentru a evita deteriorarea in timpul transportului).

Livrare rapida pentru Pufuri, Saltele si Toppere incepand de la 20 de lei intr-un termen de 3-5 zile din momentul plasarii comenzii.

Livrare si montaj pentru Fotolii si Tabureti in valoare de 80 de lei, intr-un termen de 8-10 zile din momentul plasarii comenzii.

Livrare si montaj pentru Coltare, Canapele si Paturi in valoare de 180 de lei, intr-un termen de 8-10 zile din momentul plasarii comenzii.

Livrările se realizează doar în zilele lucrătoare, iar inainte de recepționarea coletului, reprezentantul firmei de curierat te va contacta pentru a confirma prezența la adresa de livrare specificată în formularul de comandă.

Dacă termenul de livrare a trecut și nu ai primit comanda, poți verifica stadiul în pagina"Contul meu" sau ne poti contacta telefonic la 031-631266 sau in rubrica de chat disponibila pe pagina principala a site-ului.

Momentan livrăm doar pe teritoriul României.

Produse

Materiile prime sunt in conformitate cu cerintele standardului FSC (Forest Stewardship Council), lemnul utilizat in produsul finit provine din paduri gestionate responsabil pe criterii sociale, economice si ecologice.

Perioada de garanție a fiecărui produs se regăsește in descrierea acestuia; dar nu vă faceți griji, nu cautăm scurtături cand vine vorba de producția comenzilor. Testăm fiecare produs și ne sigurăm că este finalizat respectând cele mai înalte standarde.

Te ințelegem. Suntem bucuroși să te ajutam cu montajul la livrarea articolelor pentru care acesta este necesar. Vei gasi aceasta optiune pe pagina articolelor respective.

Ne pare rău că ați primit produsul greșit! Vă rugăm să ne contactați cu detalii despre comanda dvs. si vom rezolva situatia în cel mai scurt timp posibil.

Retur

Returnarea contravalorii produsului se face în termen de 14 zile, în contul bancar original (folosit la plasarea comenzii), iar momentul in care veti vedea banii in cont poate varia in functie de banca emitenta a cardului.

Conform legii, orice rambursare trebuie să fie facuta pe cardul folosit in momentul plasarii comenzii. În cazul în care rambursarea a fost refuzată, te vom contacta ulterior pentru a putea fi preluate detaliile alternative ale cardului.

Poți anula comenzile ce conțin un singur articol înainte de expediere accesând „Contul meu” -> „Comenzile mele”. Dacă opțiunea de anulare lipsește sau comanda a fost expediată deja, ne poți contacta prin e-mail la: info@prestigehome.ro sau la numarul de telefon 031-6312666.

Oferim tuturor clienților noștri 14 zile la dispozitie pentru a returna orice articol, indiferent de motiv. Solicitarile de returnare ce depasesc perioada garantata de noi, nu pot fi acceptate. Insa, daca doresti sa ne sesizezi o problema intampinata, ne poti scrie pe adresa de e-mail: info@prestigehome.ro.

Deși acest lucru este foarte rar, în cazul în care produsul tau nu ajunge în stare perfectă, te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa: info@prestigehome.ro, cu imagini ale produsului si numarul comenzii, iar un membru al echipei noastre dedicate serviciului clienți se va ocupa de solutionarea situatiei.

Cu siguranță ne poți returna articolul dacă esti nemulțumit de culoare. Va trebui să ne anunți în termen de 14 zile de la livrare și ne vom ocupa de colectarea acestuia (poate exista o taxă de ridicare in functie de tipul produsului).

Plata

Pot plăti prin cec sau bilet la ordin?

Acceptăm toate cardurile de credit și de debit, inclusiv Visa Credit, Visa Debit și Mastercard. De asemenea, acceptăm depozit bancar, transfer bancar și plata ramburs.

Nu iti face griji, nu stocăm detaliile complete ale cardului.

Prestige Home

Produsele Prestige Home sunt fabricate în Romania.

Sediul nostru este pe strada Unitatii, nr. 38 in Balotesti, Ilfov. Aici găsiți și showroom-ul unde puteți alege produsele preferate.

031 631 2666

info@prestigehome.ro