Comenzi

Poti returna produsul pentru o rambursare completa in 14 zile de la livrare. Pentru retur gasiti detaliile si formularul pe pagina de Returnarea Produselor

Livrarea durează aproximativ: 8-10 zile

Livrare + Montaj pentru Coltare & Canapele  & Paturi: 180 LEI

Livrare + Montaj pentru Fotolii  & Tabureti: 80 LEI

Livrarea durează aproximativ: 3-5 zile

Livrare Rapida pentru Saltele & Toppere: 40 LEI

Livrare Rapida pentru Puf: 20 Lei

Livrările se realizează doar îin zilele lucrătoare, de luni până vineri. Înainte de recepționarea colectului, reprezentantul firmei de curierat te va contacta pentru a confirma prezența la adresa de livrare specificată de tine în formularul de comandă.

Ne puteti contacta la adresa info@prestigehome.ro sau telefonic la 0786 190 019.

De asemenea, ne poți contacta pe chat sau telefonic 0786 190 019.

Dacă termenul de livrare a trecut și nu ai primit încă comanda, poți verifica stadiul în pagina"Contul meu"

De asemenea, ne poți contacta pe chat sau telefonic 0786 190 019.

Momentan livrăm doar pe teritoriul României!

Produse

Începând cu tăierea lemnului, până la producerea arcurilor, matlasarea, ambalarea și livrarea - aproape toate procesele sunt efectuate în interior. Proiectarea și măiestria întâlnesc tehnologia de producție controlată de computer, în timp ce precizia și îngrijirea joacă un rol la fel de important ca timpii de producție orientați spre client.

Materiile prime sunt in conformitate cu cerintele standardului FSC (Forest Stewardship Council), respectiv lemnul utilizat in produsul finit provine din paduri gestionate responsabil pe criterii sociale, economice si ecologice.

Din păcate nu putem ține in expoziție fiecare model, așa că încercăm să prezentăm doar ultimele modele și pe cele mai populare.

Garanția fiecărui produs se regăsește in descrierea acestuia; dar nu vă faceți griji, nu cautăm scurtături cand vine vorba de producția comenzilor. Testăm fiecare produs și ne sigurăm că este finalizat respectând cele mai înalte standarde.

Vă înțelegem. Asamblatul mobilierul nu este pentru toată lumea, așa că suntem bucuroși să avem grijă de asta pentru dvs. la livrarea articolelor selectate. Articolele eligibile vor afișa opțiunea de asamblare în mod clar pe pagina produsului lor.

Ne pare rău că ați primit produsul greșit! Vă rugăm să ne contactați cu detalii despre comanda dvs. și ce ați primit și o vom rezolva asta în cel mai scurt timp posibil.

Retur

Rambursarea dvs. ar trebui să apară aproape imediat, dar poate varia în funcție de banca dvs. și de tipul de card pe care l-ați utilizat. Consultați pagina noastră de returnări și rambursări pentru mai multe informații, aici.

Conform legii, orice rambursare trebuie să meargă pe cardul original folosit, deci nu putem face acest lucru. În cazul în care rambursarea a fost refuzată, vă vom contacta apoi pentru a putea fi preluate detaliile alternative ale cardului.

Puteți anula comenzile ce conțin un singur articol înainte de expediere accesând „Contul meu” și „Comenzile mele”. Dacă opțiunea de anulare lipsește sau comanda dvs. a fost expediată deja, ne puteți contacta (info@prestigehome.ro) și putem rezolva acest lucru pentru dvs.

Rambursarea va reveni pe același card pe care l-ați folosit pentru a plasa comanda la noi și vă va fi rambursat printr-o tranzacție de returnare. Dacă rambursarea urma să fie refuzată, vă vom contacta după 30 de zile pentru a obține detalii suplimentare despre contul bancar.

Oferim tuturor clienților noștri 14 zile pentru a returna orice articol - chiar dacă nu este deteriorat. Cu toate acestea, dacă durează peste 14 zile și pur și simplu v-ați răzgândit, nu putem aranja ca acest articol să ne fie returnat. Dacă produsul este defect sau deteriorat, vă rugăm contactați-ne cu fotografii ale pagubelor și echipa noastră va fi încântată să vă sfătuiască în consecință .

Deși acest lucru este foarte rar, în cazul în care produsul dvs. nu ajunge în stare perfectă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail(info@prestigehome.ro) cu imagini ale produsului defect, iar un membru al echipei noastre dedicate serviciului clienți vă va sfătui cu privire la cea mai bună soluție, inclusiv rambursarea, înlocuirea sau repararea produsului.

Cu siguranță ne puteți returna articolul dacă sunteți nemulțumit de culoare. Va trebui să ne anunțați în termen de 14 zile de la livrare și vi se va aranja o colectare. Poate exista o taxă de colectare pe baza prețului articolului.

Deși acest lucru este foarte rar, în cazul în care produsul dvs. nu ajunge în stare perfectă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail(info@prestigehome.ro) cu imagini ale produsului defect, iar un membru al echipei noastre dedicate serviciului clienți vă va sfătui cu privire la cea mai bună soluție, inclusiv rambursarea, înlocuirea sau repararea produsului

Plata

Nu putem accepta cec sau bilet la ordin ca formă de plată.

Acceptăm toate cardurile de credit și de debit importante, inclusiv Visa Credit, Visa Debit și Mastercard. De asemenea, acceptăm depozit bancar și ramburs.

Da, nu stocăm niciodată detaliile complete ale cardului.

Din momentul în care achiziția a fost făcută și factura întocmită puteți solicita o copie.

Prestige Home

Fabricate aici în Romania – vor avea timpul de livrare cel mai scurt.

Strada Unitatii, nr. 38, Balotesti, Ilfov, Bucuresti

031 631 2666

info@prestigehome.ro