1. Dispoziții generale

Prin prezenta se stabilesc condițiile de vânzare a produselor din magazinul online prestigehome.ro, proprietatea SC PRESTIGE MOB SRL, cu sediul în Str. Unității, Nr. 38, Ilfov București, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J23/2013/2002, cod fiscal: 6600187. Folosirea acestui site, respectiv înregistrarea unei comenzi, implică: acceptarea de către Dvs. a acestor termeni și condiții, acceptarea de către Dvs. a utilizării adresei de poștă electronică (e-mail) ca tehnică de comunicare la distanță. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a tuturor termenilor și condițiilor. Ne asumăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fară o altă notificare prealabilă. Sunteți de acord și acceptați că, fară nici o notificare prealabilă, putem șterge sau adăuga orice informație pe site, sau întrerupe orice activitate pe site, iar în cazul în care se fac referiri la alte site-uri nu garantăm și/sau confirmăm sub nici o formă tipul de informație pe care îl veți găsi pe aceste site-uri. Rămâne la aprecierea dumneavoastră dacă vizitați sau nu aceste site-uri sau luați sau nu în considerare informația găsită acolo.

  1. Produse

Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul menționat, SC PRESTIGE MOB SRL se obligă să afișeze toate caracteristicile esențiale ale acestora, care să permită cumpărătorului o identificare, comparare și o alegere corectă. SC PRESTIGE MOB SRL își rezervă dreptul de a modifica fără preaviz caracteristicile produselor afișate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate (nuanță, croi etc). Produsele comercializate respectă legislația română în vigoare. SC PRESTIGE MOB SRL nu poate fi considerată responsabilă pentru utilizarea necorespunzătoare a produselor comandate.

  1. Obligațiile dumneavoastră de înregistrare

Pentru a cumpără produse de pe site-ul www.prestigehome.ro, va trebui să acceptați termenii și condițiile prezente, pentru a comanda produsul/produsele dorite. În vederea finalizării comenzii, aveți posibilitatea să vizualizați următoarele date: cumpărătorul, detalii facturare, adresă livrare și lista produselor comandate (denumire, cantitate, preț unitar, preț total, valoare totală comandă). În vederea efectuării unei comenzi, dumneavoastră sunteți de acord să furnizați informații adevărate, corecte, actuale și complete despre dumneavoastră, așa cum sunt acestea specificate și sunteți de acord să furnizați aceste informații corect și complet. În situația în care considerăm că această obligație nu este respectată de către dumneavoastră, ne rezervăm dreptul să vă blocăm accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fară nici o notificare prealabilă. După ce ați trimis comanda, în cel mai scurt timp veți primi un mesaj de confirmare a comezii (care cuprinde confirmarea comenzii dumneavoastră, a prețurilor produselor comandate și a tarifelor de livrare și a detaliilor privind livrarea) pe adresa de email comunicată, fie prin telefon de către un operator.

  1. Prețuri

Prețurile afișate pe www.prestigehome.ro sunt exprimate în RON și includ TVA. Facturarea se face la prețurile afișate în momentul înregistrării comenzii, cu excepția eventualelor greșeli sau modificări ale TVA. Factura vă cuprinde și tariful de livrare.

Preț recomandat de producător (PRP)– este prețul de revânzare al produsului, astfel cum a fost recomandat de producător. Unicul scop al acestei informații este de a sprijini Cumpărătorul în decizia de a cumpăra Produsul. Cumpărătorul înțelege că afișarea prețului recomandat de producător nu este de natură să producă confuzie și că, în luarea deciziei de cumpărare a Produsului, acesta trebuie să aibă în vedere strict Prețul de Vânzare comunicat pentru produsul comercializat.

  1. Condiții și modalități de plată

Plata comenzii se face integral cu numerar și se face în lei, la livrare, fie prin transfer bancar. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării prin email a comenzii. Plata se face către reprezentantul firmei de curierat sau la ghișeul oficiului poștal ori prin virament bancar.

  1. Dreptul de denunțare unilaterală a contractului

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniști la distanță "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului". Notificarea (link) se va data și trimite de către dumneavoastră prin poștă electronică la adresa: info@prestigehome.ro. În situația menționată dumneavoastră veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte urme de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expediție vor fi suportate de dumneavoastră. Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original sau unul ce oferă protecție echivalentă. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și că produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor dumneavoastră. SC PRESTIGE MOB SRL se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 14 de zile de la data exercitării dreptului de retragere din contract.

  1. Limitele responsabiliății

SC PRESTIGE MOB SRL nu poate fi responsabilă pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forță majoră. Termenul de forță majoră se referă la o situație imprevizibilă și inevitabilă , care face imposibilă îndeplinirea unei obligații contractuale.

Dacă apare o circumstanță care face imposibilă livrarea sau onorarea unui contract, cum ar fi un dezastru natural, un incendiu, un război, un conflict civil, o epidemie sau pandemie, o blocadă, un embargo, o grevă sau un lock-out, reglementări sau legi guvernamentale, acte teroriste sau orice alt eveniment care este în afara controlului părților implicate, forța majoră poate fi utilizată.

  1. Reclamații

Reclamațiile dvs privind orice probleme legate de livrarea produselor comandate le puteți transmite la adresa de e-mail: reclamatii@prestigehome.ro

  1. Protecția datelor cu caracter personal

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, SC PRESTIGE MOB SRL, cu sediul în Str. Unității, Nr. 38, Ilfov București, e-mail: reclamatii@prestigehome.ro, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J23/2013/2002 cod fiscal: 6600187, are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele cu caracter personal pe care ni le furnizați despre dumneavoastră. Prin completarea formularului necesare efectuării unei comenzi de pe site-ul www.prestigehome.ro, participantul declară că își dă consimțământul în mod expres și neechivoc ca datele acestuia cu caracter personal să intre în baza de date a societății SC PRESTIGE MOB SRL și să fie prelucrate și folosite în viitor de către acesta cu respectarea strictă a prevederilor legale referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Toți cei care au furnizat datele cu caracter personal prin completarea formularului menționat mai sus, au calitatea de persoană vizată, în accepțiunea Legii nr. 677/2001. Scopurile colectării și prelucrării datelor de către SC PRESTIGE MOB SRL sunt:
• transmiterea de oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail, fără alte obligații sau plăți din partea SC PRESTIGE MOB SRL față de persoana dumneavoastră;
• efectuarea de statistici interne, fară alte obligații sau plăți din partea SC PRESTIGE MOB SRL față de persoana dumneavoastră;
• organizarea de concursuri și campanii publicitare cu premii;
• comerț cu amănuntul prin corespondență (inclusiv comerț electronic), inclusiv expedierea produselor comandate către clienții săi, emiterea și comunicarea facturilor.
SC PRESTIGE MOB SRL va prelucra datele cu caracter personal pe perioada existenței contului persoanei vizate, iar ulterior ștergerii contului persoanei vizate, SC PRESTIGE MOB SRL va transforma datele cu caracter personal în date anonime și le va prelucra în scopuri statistice interne, pe durata existenței societății. Datele dvs. sunt destinate utilizării de către SC PRESTIGE MOB SRL în scopurile menționate mai sus și nu vor fi dezvăluite terților. Prin bifarea căsuței "Abonează-te la newsletter", persoana vizată își dă acordul să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail de la SC PRESTIGE MOB SRL. În cazul în care persoana vizată nu dorește să primească oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing prin e-mail de la SC PRESTIGE MOB SRL nu va bifa căsuța ,,Abonează-te la newsletter". SC PRESTIGE MOB SRL garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor celor care completează formularul menționat mai sus. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de următoarele drepturi: dreptul la informare (art 12); dreptul de acces la date (art 13); dreptul de intervenție asupra datelor (art 14); dreptul la opoziție (art 15); dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art 17); dreptul de a vă adresa justiției (art 18). Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată, semnată și trimisă la sediul SC PRESTIGE MOB SRL. Datele dvs. nu vor fi transferate în străinătate. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.

  1. Jurisdicție

Toate vânzările societății SC PRESTIGE MOB SRL sunt considerate că având loc la sediul firmei, care constituie și locul unde obligația a luat naștere sau aceea a locului plății. Orice litigiu apărut între clienți și SC PRESTIGE MOB SRL se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care părțile nu au reușit să soluționeze litigiul pe cale amiabilă, acesta se va soluționa de către instanțele judecătorești competente.

  1. Transferul dreptului de proprietate

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate de pe site-ul www.prestigehome.ro, se face la momentul încheierii contractului la distanță, respectiv la momentul primirii de către Dumneavoastră a mesajului prin care vă confirmăm comanda.

  1. Legislația aplicabilă

Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Ordonanța de Urgenta a Guvernului nr.34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță și Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice.

  1. Politici de returnare

Site-ul funcționează conform prevederilor legale ale Statului Român.

Conform OUG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță și Legii nr. 51/2003, care aprobă ordonanța, "consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, acestea fiind 20% din valoarea produsului sau dacă se dorește comandarea altui produs costurile vor fi de 15% din valoarea produselor."

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice (OUG 34/2014 Art 2 (1) ).

Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru la adresa de e-mail reclamatii@prestigehome.ro, numai cererile scrise se vor lua în considerare.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără urme de utilizare, manipulare etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării acestora.

NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

  • Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri.
  • Produse fără ambalajul original.
  • Produse aduse pe comenzi speciale.


Prin această cale vă informăm că ne dorim să fim un magazin online ceea ce înseamnă că majoritatea comenzilor ar trebui livrate prin curieri. Conform ordonanței mai sus menționate, politica de returnare a produselor în termen de 14 zile lucrătoare se aplică numai persoanelor fizice și numai în cazul produselor livrate prin curier.

  1. Garanția produselor

Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția obișnuită a fiecărei mărci în parte. Astfel fiecare produs va fi însoțit de bonul fiscal, factură sau certificat de calitate și garanție.

Aici puteți găsi certificatele de garanție pentru saltele si canapele.