Cum returnez?

Descărcați și completați formularul

Trimite formularul la adresa de e-mail info@prestigehome.ro

Atașați formularul tipărit de colet (Str. Unității, Nr. 38, Balotești, Ilfov.)

Returul

Returnarea produselor, dacă produsele returnate sunt noi și nefolosite, însoțite de dovada de achiziție și dacă este posibil cu ambalajul original (bine ambalate și protejate la transport).

Cheltuielile aferente returului sunt suportate de client, iar produsul original trebuie transmis către Prestige Home printr-un curier organizat de tine.

Îți învederăm faptul că în anumite situații, anumite categorii de produse nu se pot returna:

  • Produse care prezintă modificări fizice: lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de uzură etc.;

  • Produse care nu prezintă accesoriile originale inițiale;

  • Produse livrate în urma unor comenzi speciale.

Saltele și Saltele tip Topper pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, respectiv dacă ambalajul nu a fost înlăturat.

Taxe de retur:

Colțare/Canapele – 179 lei
Saltele/Paturi/Fotolii – 99 lei
Tabureți/Pufs/Sunny – 49 lei

 

Informații privind restituirea banilor

În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziția în rate a produselor.

Returnarea contravalorii produsului se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.

Returnarea produselor cu defect

Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament

Returul va fi suportat și organizat de Prestige Home. Și în acest caz, te rugăm să ne transmiți o solicitare la adresa de email info@prestigehome.ro, împreună cu fotografii ale produselor recepționate. 

Înlocuirea produselor

În cazul în care dorești înlocuirea produsului / produselor comandat(e), te rugăm să contactezi în prealabil Customer Care la adresa de e-mail info@prestigehome.ro în care vei specifica, ca și în cazul unui retur, numele complet, date de contact valabile (număr de telefon și adresa de e-mail), numărul comenzii, produsul / produsele pe care dorești să îl / le înlocuiești.
Această operațiune se realizează în limita stocului disponibil, iar în cazul în care noul produs nu se află în stoc, îți poți alege un alt produs cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către tine sau restituirea de către noi.
După confirmarea disponibilității produsului pe care dorești să îl înlocuiești, este necesar ca produsul original să fie transmis către Prestige Home, prin curier, la adresa: Str. Unității, Nr. 38, Balotești,  Ilfov.
De asemenea, te rugăm să ai în vedere că produsul pe care îl vei returna să nu prezinte forme de uzură, deteriorări și să fie însoțit de ambalajul original.