Returnarea Produselor
Cum returnez?
Descărcați și completați formularul
Trimite formularul la adresa de e-mail info@prestigehome.ro
Atașați formularul tipărit de colet (Str. Unității, Nr. 38, Balotești, Ilfov.)
Returul
Returnarea produselor, dacă produsele returnate sunt noi și nefolosite, însoțite de dovada de achiziție și dacă este posibil cu ambalajul original (bine ambalate și protejate la transport).
Cheltuielile aferente returului sunt suportate de client, iar produsul original trebuie transmis către Prestige Home printr-un curier organizat de tine.
Îți învederăm faptul că în anumite situații, anumite categorii de produse nu se pot returna:
-
Produse care prezintă modificări fizice: lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de uzură etc.;
-
Produse care nu prezintă accesoriile originale inițiale;
-
Produse livrate în urma unor comenzi speciale.
Saltele și Saltele tip Topper pot fi returnate doar dacă sunt sigilate, respectiv dacă ambalajul nu a fost înlăturat.
Taxe de retur:
Saltele/Paturi/Fotolii – 99 lei
Informații privind restituirea banilor
În cazul achizițiilor făcute în rate cu unul din cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, rambursarea banilor se va face exclusiv pe cardul cu care s-a efectuat achiziția în rate a produselor.
Returnarea contravalorii produsului se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Returnarea produselor cu defect
Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament
Returul va fi suportat și organizat de Prestige Home. Și în acest caz, te rugăm să ne transmiți o solicitare la adresa de email info@prestigehome.ro, împreună cu fotografii ale produselor recepționate.
Înlocuirea produselor